موسسه حقوقی پزشکان قانونی و وکلای راستین موسسه حقوقی پزشکان قانونی و وکلای راستین .

موسسه حقوقی پزشکان قانونی و وکلای راستین

مشاوره پزشکی قانونی

مشاوره پزشکی قانونی

آشنایی با پزشکی قانونی

متخصص پزشکی قانونی یکی از رشته های تخصصی پزشکی است.

متخصص این رشته پس از طی دوران پزشکی عمومی و اخذ مدرک دکترای حرفه ای در صورت قبولی در آزمون دستیاری به ادامه تحصیل در این رشته می پردازد و به مدت سه سال تحصیلات آکادمیک خود را به صورت علمی و عملی ادامه می دهد و در صورت موفقیت در آزمون های ارتقا، پره بورد و بورد موفق به اخذ مدرک «بورد تخصصی پزشکی قانونی» خواهد شد.

خدمات موسسه حقوقی پزشکان قانونی و وکلای راستین:

تنظیم لوایح

قصور پزشکی

شکایت از پزشکان

وکیل پزشک

فسخ نکاح

حکم جنون

مشاوره حقوقی

محاسبه دیه

حادثه کار

خشونت خانگی

با توجه به اهمیت این رشته تخصصی در اجرای عدالت، در حال حاضر دستیاران این رشته در دانشگاه های برتر کشور (دانشکده علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران و …) پذیرش می شوند و ضمن آموزش از محضر اساتید این دانشگاه ها با حضور در سازمان پزشکی قانونی کشور (در واحد معاینات، کمیسیون و سالن تشریح) آموخته های علمی و پزشکی خود را با قوانین جاری تلفیق می کنند و پس از طی دوران تحصیل با اشراف بر اطلاعات پزشکی و استفاده از علم پزشکی در اجرای قانون، در تمام دعاوی مرتبط با جسم و روح انسان ها، بازوی قدرتمند وکلای دادگستری و قضات خواهد بود. برای خواندن ادامه مطلب مشاوره پزشکی قانونی کلیک کنید.


برچسب: قصورپزشکی،شکایت از پزشکان،شکایت از پرستار،صدمات پزشکی،صدمه جراحی،دیه تصادفات،محاسبه دیه،مشاوره پزشکی قانونی،وکیل پزشک،موسسه حقوقی،موسسه حقوقی راستین،مشاوره حقوقی،مشاوره قانونی،موسسه حقوقی پزشکان قانونی و وکلای راستین،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۷:۰۴ توسط:vakilrastin موضوع: نظرات (0)