موسسه حقوقي پزشكان قانوني و وكلاي راستين موسسه حقوقي پزشكان قانوني و وكلاي راستين .

موسسه حقوقي پزشكان قانوني و وكلاي راستين

مشاوره پزشكي قانوني

مشاوره پزشكي قانوني

آشنايي با پزشكي قانوني

متخصص پزشكي قانوني يكي از رشته هاي تخصصي پزشكي است.

متخصص اين رشته پس از طي دوران پزشكي عمومي و اخذ مدرك دكتراي حرفه اي در صورت قبولي در آزمون دستياري به ادامه تحصيل در اين رشته مي پردازد و به مدت سه سال تحصيلات آكادميك خود را به صورت علمي و عملي ادامه مي دهد و در صورت موفقيت در آزمون هاي ارتقا، پره بورد و بورد موفق به اخذ مدرك «بورد تخصصي پزشكي قانوني» خواهد شد.

خدمات موسسه حقوقي پزشكان قانوني و وكلاي راستين:

تنظيم لوايح

قصور پزشكي

شكايت از پزشكان

وكيل پزشك

فسخ نكاح

حكم جنون

مشاوره حقوقي

محاسبه ديه

حادثه كار

خشونت خانگي

با توجه به اهميت اين رشته تخصصي در اجراي عدالت، در حال حاضر دستياران اين رشته در دانشگاه هاي برتر كشور (دانشكده علوم پزشكي تهران، شهيد بهشتي، ايران و …) پذيرش مي شوند و ضمن آموزش از محضر اساتيد اين دانشگاه ها با حضور در سازمان پزشكي قانوني كشور (در واحد معاينات، كميسيون و سالن تشريح) آموخته هاي علمي و پزشكي خود را با قوانين جاري تلفيق مي كنند و پس از طي دوران تحصيل با اشراف بر اطلاعات پزشكي و استفاده از علم پزشكي در اجراي قانون، در تمام دعاوي مرتبط با جسم و روح انسان ها، بازوي قدرتمند وكلاي دادگستري و قضات خواهد بود. براي خواندن ادامه مطلب مشاوره پزشكي قانوني كليك كنيد.


برچسب: قصورپزشكي،شكايت از پزشكان،شكايت از پرستار،صدمات پزشكي،صدمه جراحي،ديه تصادفات،محاسبه ديه،مشاوره پزشكي قانوني،وكيل پزشك،موسسه حقوقي،موسسه حقوقي راستين،مشاوره حقوقي،مشاوره قانوني،موسسه حقوقي پزشكان قانوني و وكلاي راستين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۷:۰۴ توسط:vakilrastin موضوع: نظرات (0)